Chciałbym, poprzedzając komentarz całego wydarzenia, zacytować fragment artykułu na poznan.naszemiasto.pl:

„Galeria Malta to nie tylko sklepy, ale także kawiarnie i restauracje ze wspaniałym widokiem na Jezioro Maltańskie.

– To jest główna zaleta tego centrum, bo takie sklepy można spotkać wszędzie, ale taki widok jest bezcenny – Karolina Badecka nie mogła oderwać wzroku od tafli jeziora. – Po spacerze wokoło Malty drobne zakupy i kawa z widokiem. To będzie sposób na super spędzanie soboty z rodziną.”

A teraz właściwy komentarz. Jedno słowo niech będzie kwazarem treści: Ech…

Z drugiej strony nie mam powodu do narzekania. Różni ludzie, różne potrzeby.

Kwestia organizacyjna – wspaniałe i rozbudowane wpisy jakie obiecałem są nadal w redakcji. Nie wyrobiłem się po sesji i obecnie mam niewiele czasu. Ponadto doszło jedno zobowiązanie które wymaga ode mnie kilkukrotnego przemyślenia spraw. Przepraszam za opóźnienia.

Jako zajawkę powiem jedynie, że pierwszy tekst będzie komentarzem i adnotacją do wpisu o wolności, drugi moją pierwszą, kulawą próbą wytworzenia w sobie spójnej wizji świata zgodnej z moim światopoglądem wbrew wszystkiemu. A, i w ramach pozytywnego zakończenia posta zamieszczę dodatkowo przepis na wcale smaczne zapiekanki domowej roboty.

Tymczasem życzę Tobie miłego wieczoru;).

