No ba, nadczłowieki muszą mieć nadczłowiecze gadżety. Zwłaszcza, że za ubertelefon Hello Kitty – jak i za inne akcesoria z motywem z tejże bajki – fanatycy są w stanie dać grubą forsę. Ale poradziłem sobie bez płacenia bajońskich sum. Jak? Po prostu nie chciało mi się uczyć algebry. Niemniej jednak sposób jest tak prosty i szybki, że każdy może sobie na niego pozwolić.

Czego potrzebujesz, by zostać nadczłowiekiem:

images.google.pl

– arkusz papieru takiego naklejkowego,

– drukarkę lub dostęp do takowej(dla nadludzi z podgatunku lansiastych dobrze jest zdobyć taką, która drukuje w kolorze),

– nożyczki,

– taśma klejąca(opcjonalnie).

A oto efekt pracy. Zostań nadczłowiekiem i Ty!

przód telefonu Hello Kitty

przód telefonu Hello Kitty

tył telefonu Hello Kitty

tył telefonu Hello Kitty

Tak, mózg woła o przerwę.

Widzę to choćby po jednym z efektów powyższego działania: teraz z trudem przyjdzie mi ewentualne pożegnanie się z tym ślicznym telefonem, jak to było na bashu czy gdzieś przedstawione(parafraza):

W nocy napadło mnie kilku dresów i kazali wyskoczyć z komóry. No to poprosiłem ich najpierw, żeby pozwolili mi wyjąć kartę sim, gdyż mam na niej ważne numery. Zgodzili się. To wyjąłem kartę, po czym z całej siły cisnąłem telefon o ziemię mówiąc:
<<Ch**! Ani wy, ani ja!>>

Pozdrawiam i obiecuję, że po sesji posty przybiorą na jakości;).

